.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:
فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه هوشمند نظارتی در راه‌های مازندران
شمال نیوز : سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه حمل و نقل هوشمند در راه‌های استان خبر داد.
فعالیت بیش از ۲۵۶ سامانه هوشمند نظارتی در راه‌های مازندران

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل فولادی در خصوص سامانه های هوشمند نظارت بر حمل و نقل در استان اظهار کرد: در حال حاضر  ۲۵۶ مورد سامانه حمل و نقل هوشمند در سطح استان فعالیت دارد که شامل  ۴۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۹۳ دستگاه دوربین ثبت تخلفات عبور و مرور، ۱۰۶ دستگاه سامانه تردد شمار، ۳ دستگاه سامانه توزین حین حرکت و  ۹ دستگاه تابلوی پیام متغیر و ترافیک نما است.

 

وی با اشاره به اهمیت سیستم های حمل و نقل هوشمند در ارتقای امنیت و برنامه ریزی برای جلوگیری از تلفات جاده ای، گفت: نتیجه رویکرد استفاده از سامانه های هوشمند، افزایش و سهولت در تردد و ارتقا بهره وری امکانات و زیرساخت موجود، ارتقای ایمنی، امنیت، روانسازی ترافیک، بهبود عملکرد و اصلاح روش ها، مدیریت موثر و توسعه پایدار حمل و نقل جاده ای و حرکت در راستای سیاست های کلی در بخش حمل و نقل را به دنبال خواهد داشت.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران افزود: بخشی از اطلاعات احصا شده از این سامانه ها در جهت اطلاع رسانی شرایط جوی و ترافیکی، ارائه اطلاعات و تسهیلات مسیر سفر، رسیدگی به سوانح و حوادث و امداد رسانی و بسیاری از موارد دیگر به کاربران مورد استفاده در سامانه ۱۴۱ قرار می گیرد.  مردم می توانند با مراجعه و ارتباط با این سامانه قبل از اقدام به سفر  و حین سفر از وضعیت جوی و وضعیت ترافیکی راهها مطلع شوند. همچنین این امکان فراهم شده که با نصب برنامه کاربردی ۱۴۱ بر روی گوشی ها مردم بتوانند از طریق تصاویر دوربین نظارت تصویری و نقشه های ترافیکی ، به صورت لحظه ای آخرین وضعیت جاده های استان را رصد کنند.

 

همچنین فولادی از افزایش حدود ۱۴درصدی ترددها در سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و خاطر نشان ساخت این رشد تردد ناشی از کاهش محدودیت های تردد ناشی از شیوع کرونا و افزایش رونق کسب و کارها و به تبع آن افزایش تردد مسافر و بار و کالا بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.